Mania Poprawiania

wtorek, 9 lipca 2013

Ałto, aut, autem... co jest atutem reklamy tej myjni?

Na pewno to, że zwraca uwagę. Reszta jest milczeniem.
Autor: Unknown o 07:21
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety: błędy interpunkcyjne, błędy językowe, błędy na szyldach, błędy ortograficzne, błędy w reklamach, interpunkcja, korekta, korekta tekstów, ortografia, redakcja, redakcja tekstów, reklama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Archiwum bloga

  • ▼  2013 (5)
    • ►  listopada (1)
    • ▼  lipca (4)
      • Okno bezpieczeństwa w PKP
      • Boski bób. Hipermarekt marzeń
      • Ałto, aut, autem... co jest atutem reklamy tej myjni?
      • Entuzjastycznie krótkie i
Motyw Prosty. Obsługiwane przez usługę Blogger.